Tema: Bateguem les ales!

Gràcies!

Jo li he donat les gràcies al DIK (escric el seu nom en majúscules perquè és un esser molt important per mi) I també a la Gemma i a la Clàudia.
He donat les gràcies al DIK per tot el que ha fet per nosaltres, com; aguantar-nos, deixar-se esclafar, perdonar els nostres oblids, etc. Perquè ho entengueu millor, per perdonar tots els errors que hem comes. I també li he donat gràcies a la Gemma i a la Clàudia perquè sempre han estat al meu costat i m'han ajudat a pendre decisions que sense elles les coses no ainirian com van ara.
Quan li vaig donar les gràcies al DIK (que en pau descansi) vaig sentir que em treia una moxilla de resentimens ja que he comes molts errors. I quan li vaig donar a la Clàudia i a la Gemma em vaig sentir molt feliç perquè crec que les vaig fer sentir millor, igual que a mi.
Aquesta activitat m'ha agradat molt perquè he aprés a valorar tot el que han fet per mi.

P.D: Moltes gràcies a tota la classe per sempre estar al meu costat, per repectar-me i quidar-me com qui mai ho ha fet. De debó!
Gràcies Gemma, gràcies Oriol, gràcies Anir, gràcies Ilyas, gràcies Arnau, gràcies Xavi, gràcies Oriol, gràcies Pau, gràcies Glòria ( i felisitats), gràcies Elisabet, gràcies Clàudia, gràcies Arnau, gràcies Èric ( i felisitats a tu també), gràcies Alexandra, gràcies Jordi, gràcies Alba i gracies Queralt. MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!

Comentari nou