Viladrau, que venim!

Hem obert aquesta finestra perquè continuarem fent les truitades del dia, però aquest cop des de Viladrau!

Cada dia intentarem anar retransmetent tot allò que vivim. Ens esforçarem per fer tres entrades al dia: una que reculli el que hem estat fent al matí, una altra que se centrarà en les activitats de la tarda, i una última que parlarà de la nit!

Ja no podem més dels nervis! Ens acompanyeu? Deixeu-nos comentaris!!!

gràcies!

En nom dels monitors de la casa Santa Marta, la Gisela, l'Arnau el Josep i l'Ari, i dels mestres que hem tingut el privilegi d'acompanyar-vos durant aquestes colònies, la MontseLo, el David i els Alberts, us hem de FELICITAR enormement un cop més.

Hem gaudit, après, rigut, conegut, reflexionat, estimat... i sempre ho hem fet amb la millor de les actituds.

Dóna gust portar-vos a tot arreu! Gràcies, gràcies i més gràcies, sou uns i unes craks!

Les fonts de Viladrau (27/03/15)

Avui, com no podia ser d'altra manera, hem anat a veure les fonts de Viladrau: la font del ferro, la de les dones d'aigua (paitides), la del noi gran...

Mireu que ens hem trobat!Per últim, ens hem abraçat als arbres, tal i com ens van ensenyar els nois i noies de batxillerat, per tal de carregar-nos d'energia i anar-nos-en amb les piles ben carregades.

Després d'abraçar els arbres hem reflexionat sobre com ens hem sentit, perquè els nois i noies de batxillerat en volen recollir les respostes. Doncs aquí les teniu:

Eva: "Quan he abraçat l'arbre m'he sentit relaxada i energètica".

Norah: "Quan he abraçat l'arbre m'he sentit forta i alegre".

Paula: "En abraçar l'arbre ,'he sentit relaxada i tranquil·la, però a la vegada molt forta".

Alexandra: "Quan he abraçat l'arbre he sentit por i angúnia".

Xavi Carbonell: "Jo, en abraçar l'arbre, m'he sentit molt positiu".

Gerard: "Quan l'he abraçat m'he sentit molt a gust i viu".

Gemma: "Jo quan he abraçat l'arbre he sentit energia i alegria".

Biel: "Quan he abraçat l'arbre m'he sentit únic i renovat".

Arnau Peña: "Jo quan l'he abraçat m'he sentit molt calmat".

Lluís: "M'he sentit relaxat i pausat".

Èric: "M'he sentit molt relaxat".

Xavi Tello: "M'he sentit singular".

Jordi: "M'he sentit molt energètic".

Alba Sans: "Jo, quan he abraçat l'arbre he sentit com si el terra no hi fos".

Queralt: "M'he sentit plena de vida, amb molta solitud i també amb molta frescor".

Lara: "M'he sentit amb molta energia i feliç".

Ricard: "M'he sentit alegre, relaxat i reposat".

Júlia: "Quan he abraçat l'avet m'he sentit tranquil·la, alegre i relaxada".

Glòria: "Jo he sentit que l'arbre estava content i això m'ha fet feliç".

Alba Tauste: "M'he sentit molt a gust i viva".

Arnau Blanch: "M'he sentit molt forçut, com si tingués ganes de fer moltes coses".

Clàudia Sala: "M'he sentit feliç i alegre".

Albert Martínez: "M'he sentit receptiu i receptor".

Oriol Carulla: "M'he sentit una mica passiu i energètic".

Oriol Anglès: "Jo, quan he abraçat l'arbre estava molt a gust i tranquil".

Elisabet: "M'he sentit lliure i tranquil·la".

Albert Periche: "Jo he sentit gratitud i una connexió molt gran amb ell, com si fóssim un sol ésser".

Clàudia Mata: "M'he sentit a gust i lliure".

Ja ho veieu, tot un seguit d'emocions que no us podeu perdre! Proveu-ho!

Reporters i fotògrafs: Alexandra i Oriol Carulla.

L'última nit! (26/03/15)

Ahir va ser el nostre últim sopar de les colònies.
Ens van posar aigua amb colorant vermell i semblava vi!!! Vam brindar "EN NOM DE CICLE SUPERIOR", per una setmana inoblidable.

Després va tocar l'hora de ballar i ens vam estar fins a molt tard amb un dijeik molt famós que va venir des de l'altra banda del món. Tenia moltes condecoracions!

Algunes nenes van plorar perquè era l'última festa amb els de 6è.

Les cançons eren molt originals i van posar les que els de 6è van decidir perquè era el seu últim any de disco i n'eren els principals protagonistes.

Quan vam tornar a l'habitació, la Lara es va trobar un tomàquet i una baldufa sota el coixí dels angelets perquè li havia caigut un queixal el dia anterior!!

Reporters i fotògrafs: els Xavis (Carbonell i Tello).

L'EROLA (26/03/15 MATÍ I TARDA)

Ei! Ara arribem a la casa de colònies! Estem rebentats/ades! Voleu saber què hem fet durant tot el dia?
Hem esmorzat amb ganes i hem emprès el camí cap a l'Ermita de l'Erola!
Hem vist els Pirineus ben nevats!
Pel camí ens hem trobat amb dues fonts molt especials! Si bevies d'un costat (la dreta) t'enamoraves al cap d'un temps d'una persona especial, i si bevies de l'altra, algú s'enamoraria de tu en breu... Serà veritat?
Després, abans de dinar, el Lluis (l'amo de la casa) ens ha explicat la llegenda de l'Erola.
Després de dinar, hem intentat fer un castell humà, però amb nens. Aquí teniu els resultats!
Després de fer torres humanes, per descansar, hem estudiat els cinc sentits, començant per l'oïda, el més relaxant. Hem fet una rotllana i en silenci hem escoltat els sorolls de l'entorn, com per exemple el riu i alguns ocells.
De tornada, hem parat en un prat i hem fet la nostra pròpia paleta de colors, de manera que hem treballat la vista.
Aleshores hem continuat caminant fins arribar als Molins, una vella casa. Allà hem treballat el tacte, tocant coses que no sabíem què eren i havíem d'intentar identificar-les. La veritat és que algunes coses feien bastantde  fàstic (com una pota o una mandíbula de porc senglar)!
Més tard ens hem dividit en dos grups per fer l'activitat dels macroorganismes, en què hem descobert que podem saber el grau de qualitat d'un riu depenent de quins organisme hi visquin. Ha estat molt interessant i hem comprovat que els de Viladrau són molt nets.
Ara a sopar i a la disco, que avui ens visita un "dijeik" molt famós! Demà ja us explicarem...

Reporters i fotògrafs: Jordi, Clàudia Mata, Eva i Júlia.

El macarró (25/03/15 nit)

Ahir a la nit vam jugar a un joc molt original! Hi havia dos grups: uns eren contrabandistes i els altres guàrdies reials. Ens vam separar en nens i nenes. El joc consistia que el contrabandistes passesin la frontera sense que els guàdies reials els agafessin i els hi trobessin un macarró que portàvem ben amagat. Abans havíem de jugar a pedra, paper i tisores i llavors si guanyava el contrabandista podia marxar i si guanyava el guardià tenia deu segons per registra-lo.

Tot i que els resultats van ser molt ajustats, finalment l'equip vencedor va ser...EL DE LES NENES!

Reporters i fotògrafs: Biel i Queralt

felicitats mohamed!!!

Mohamed, estem SÚPERORGULLOSOS  de tu!

Aquest matí, quan ens hem assabentat que havies guanyat els quarts de final del concurs de "Lectura en veu alta" ens hem posat mooooooolt contents!!! Hem cridat com a bojos! Sabíem des del principi que series el millor dels candidats! T'estimem molt!

T'enviem aquesta imatge on podràs veure uns cartells on diu: "Mohamed, felicitats".
PD. El teu estimat Dik també surt a la foto, el trobaràs?

Demà et trucarem!!!

Per fi el sol ens visita (25/03/15 tarda)

Notícia d'última hora! El sol ha sortit i ràpidament ens hem posat la motxilla (nosaltres i el Dik també) i ens hem endinsat pels boscos més profunds...

Pel camí ens hem trobat amb un gripau comú (això ho sabem perquè tenim una guia d'animals del Montseny on ho hem pogut comprovar).Seguidament, ens hem trobat amb un tritó verinós mort (amb els budells per fora). L'hem ficat en una bossa de plàstic per poder analitzar-lo properament.Anant bosc endins, ens hem trobat amb unes vistes espectaculars de... HO ENDEVINEU?Ens hem dividit en dos grups per fer dues activitats: un grup ha anat a un alzinar i l'altre a una castanyeda. Hem analitzat i inspeccionat cada racó d'aquells indrets i ens hem divertit molt llençant-nos pels boscos, esquiant per sobre de les fulles...At the end, hem tornat a la casa de colònies i, amb les mostres que hem recollit del bosc (evidències), hem fet de mestres dels companys/es i les hem enganxat en un arbre de cartró en 3D. Quina feinada!

Ara marxem a fer l'activitat de nit! Demà en sabreu més! Good night!

Reporters i fotògrafs: Èric i Gemma.

Dia plujós... (25/03/15 matí)

Avui hem anat a un museu, i hem vist dos vídeos (una mena de documentals de cinc o sis minuts): el primer ha sigut un que parlava de les fades d’aigua i l’altre de les bruixes. Les sales on els hem vist eren impressionants, semblaven boscos reals i tenien unes pantalles gegants que feien uns efectes molt moderns!

Després, hem fet una visita a una sala on hi havia molta informació sobre els boscos de Viladrau!

En tornar a la casa, els nois i noies de batxillerat de qui us parlàvem, ens han fet una xerrada sobre els boscos madurs i les seves propietats medicinals. Es veu que curen les persones amb malalties com la fibromiàlgia! Després ens han aconsellat que abracem els arbres vells perquè et carreguen de bona energia. Per acabar, ens hem imaginat que teníem uns arbres al davant i els hem abraçat!

A la tarda..., sorpresa!

Reporteres i fotògrafes: Alba Sanz i Alba Tauste

I continuem amb el Serrallonga... (TARDA i NIT)

Després d'una bona dutxa, i amb un temps amb pocs amics, vam aprofitar per explicar a les llibretes de camp el que vam fer durant el matí, i vam enganxar una imatge del Serrallonga i una cançó en el seu honor.

Quan vam acabar, el Josep, un dels monitors, ens va tocar amb una guitarra espanyola diverses caçons, entre elles la del Serrallonga.

I ara ve el plat fort!!!! Vam intentar interpretar, fent teatre, el final de la història del Serrallonga, ja que quan estàvem a la muntanya no ens van voler explicar el final. I així, ens vam passar la tarda assajant!

A la nit, vam posar en pràctica el que havíem estat assajant durant la tarda. Al teatre hi havia de públic uns nois i noies de batxillerat, que ens van prometre que avui ens farien una sorpresa... (què serà?)Ens ho vam passar genial i, finalment, el Lluís, el fill de l'amo de la casa, ens va explicar el vertader i tràgic final de la història!a.

Reporters /eres i fotògrafs/es: Glòria, Clàudia, Elisabet i Gerard

La ruta dels bandolers... (24/03/15 matí i migdia)

Ei! Avui ha sigut un dia espectacular, hem seguit la mateixa ruta que una vegada va seguir un bandoler molt important, un bandoler que des de petit ja era un trapella. El que el va marcar de per vida va ser un succés traumàtic, va anar al Gorg Negre (és un torrent molt perillós on ha mort molta gent) amb el seu amic Robert, i jugant, jugant, en Robert va relliscar i va caure a les tenebroses aigües del torrent, i, com que no sabia nedar, va morir mentre un indefens Joan Sala (que és el nom del nostre famós bandoler) intentava buscar ajuda al més ràpid possible. En arribar, el mossèn li va dir al Joan que era fill del Satanàs, que ell havia matat en Robert, i, com no, el rumor es va escampar i ja ningú no volia ser l'amic del Joan. Diuen que l'anima del Robert va quedar presonera dins d'un arbre, i, si us hi fixeu, podeu veure la cara del Robert en l'arbre de la fotografia.
Aquest matí, per conèixer millor aquesta ruta, hem viatjat en el temps fins al segle XVI, i, just abans d'acabar aquest viatge, hem conegut a... Joan Sala, més conegut com Serrallonga.
Durant el viatge ens hem anat trobant amb diferents personatges: un cavaller del rei Felip IV (l'Albert Martínez disfressat), dos bandolers que ens han convertit en membres del seu bàndol (la Montse López i l'Albert Periche disfressats), amb un cobrador d'impostos a qui hem hagut de robar-li part dels diners per ajudar els pobres i, amb un pastor que ens ha ajudat a amagar-nos dels soldats.
Després de tot, hem hagut d'invocar el dinar! Li ha costat molt arribar. Hem dinat al bosc i hem aprofitat per jugar a molts jocs.
A la tarda haurem de preparar un... bé, ja ho veureu!

Fotògrafes i reporteres: Paula i Lara.

La torre de la princesa (23/03/15 NIT)

Ahir a la nit, vam jugar a un joc que es diu La Torre de la Princesa. El joc consistia a entrar a la torre on estava la princesa protegida pels guàrdies, sense  que ens enfoquessin amb les llanternes. Els que volíem entrar a la torre, ens havíem d'amagar pel bosc. La princesa, ordenava que s'encenguessin o que s'apaguessin els lots. Si t'enfocaven amb el lot i sabien qui eres, els guàrdies havien de dir el teu nom, i tu havies d'entrar dins la torre com si fossis un presoner.L'objectiu del joc era entrar a dins la torre sense que et "pillessin" i quantes més persones hi entressin millor. Nosaltres vam jugar dues partides. Després ens van explicar una llegenda i vam buscar un tresor. Eren "sugus"! I finalment vam tornar a la casa de colònies i ja vam anar a dormir.

Us avisem! Avui passarem el dia fora de la casa de colònies, per tant no farem la següent entrada fins al vespre! Una abraçada!

Reporters i fotògrafs: Ricard i Arnau B.

Descobrint rastres... (23/03/15 TARDA)

Aquesta tarda hem anat al bosc de Viladrau i, amb els equips que formen les habitacions, hem fet una gimcana per descobrir rastres.

Ens han donat un plànol on hi havia marcats els camins on es trobaven els diferents rastres.

Ens hem hagut d'orientar sols! En total, hi havia 5 rastres: un crani de porc senglar, un niu d'ocells, plomes de Gaig, una muda de pell de serp i llana d'una ovella.

Ens ho hem passat "pipa"!En tornar, ens han donat una llibreta de camp on cada dia escriurem, dibuixarem o enganxarem el que sentim i les experiències que anem vivint!

Us deixem amb un missatge que la llibreta duu escrit al darrere: "Llibreta de camp per escriure, per dibuixar varietats de formes i colors des dels nostres sentits. Una crònica d'un viatge per recordar".

Reporters i fotògrafs: Norah i Arnau P.

Ja som aquí! (23/03/15 MATÍ)

Bon dia! Després d'una hora i mitja de bus ja hem arribat!

Quan ens hem anat aproximant, hem vist un poble extremadament bell, amb un preciós campanar. Els boscos ferèstecs envolten l'espai, cosa que fa el poble encara més encantador.

La casa en què estem allotjats és molt gran. Té biblioteca, menjador, cuina i, com no, habitacions. Té una part bastant antiga i un jardí, encara que amb els seus límits...

Després de de fer-nos les habitacions, ens hem reunit tots perquè ens expliquessin les normes de convivència que havíem de seguir durant tota aquesta setmana.

Amb una gimcana, hem pogut conèixer les normes a seguir en un parc natural.

Ara tot just acabem de dinar i marxem a fer l'activitat de tarda! A reveure!

Fotògrafs i reporters: Lluís i Oriol A.

Les colònies...

Com diuen al youtube

Com diuen al YouTube: Laic si lo estas viendo en 2015 XDD

colonies

Què "guai" m'agradaria haver anat a les colonies.

quina pena...

ho sento molt que el mohamed , el pau i l' anir no vinguessin de colonies van ser molt divertides.

un petó a tots sobre tot a la Gis i a l'Arnau els monitors

Re:quina pena...

Teniu rao es una llastima qhe no aguecin pogut vindre de colonies.
Peró ens ho vam passar molt bé.

Re:Re:quina pena...

alex,serà que jo tinc raò! ;D

Núria...Hastshepsut

Moltes gracies x tornar nos la canalla tant contenta i feliç.....quan van arribar jo vaig posar en practica les abracades......a un abre deu estar be pero abraçar a la teva filla quan torna despres d uns dies fora es indescriptible........BONA PASCUA i abraçades x tots

Arnau

Arnau t'he trovat a faltar

en nom de cicle superir

En nom de cicle superior declaro que s'han acabat les colonies

Re:en nom de cicle superir

Ho as fet molt bé Biel!

Re:Re:en nom de cicle superir

Gemma tens rao en Biel fa molt béde president.
I feia molta gracia quant deia "EN NOM DE SICLE SUPERIOR..."

Re:Re:Re:en nom de cicle superir

Ho has fet fantasticou

Resposta a biel

President biel!

Re:Resposta a biel

XÓ NI EN BROMA!!!

fotos colònies

Que xules les fotos!!!!! Han valgut la pena les fotos i les colònies tan divertides que hem passat!

Albert i Miriam

M'he pertit de riure quan he llegit les vostres converses !!! (Ho dic per com parleu)

Re:Albert i Miriam

M'agradaria una resposta !!

Re:Re:Albert i Miriam

BOOM XACALACA UNA RESPOSTA GEMMA

Re:Re:Re:Albert i Miriam

Oriol C em referia una resposta de l'Albert o de la Miriam

Re:Re:Re:Re:Albert i Miriam

LOL xd

Colónies

Ushan agradat les colómies?!se espera respuesta

Re:Colónies

M'hen ancantat les colònies!

Si, m'ho he passat molt bé

denteta

Lara q wai! !! Q caigui una dent a les colònies és un record x sempre!!
Quina alegria es començar unes colonies, quantes espectatives, quants nervis i emocions i ara q acaben quina tristor. ........jo tb estic trista, torna tot a la normalitat..buabua! !!! Alberts no voleu quedar vos uns dies mes????????
Moltissimes gracies x vetllar també dls nostres fills! !!!

Súper sûper fantàstiques colònies!!

Me emocionat llegint i mirant tota la última part, i sobretot el sopar d'ahir a la nit i disco!! Sortiu molt guapos a les fotos!! Jo crec que aquestes colònies no les oblidaràn, han sigut 5 dies intenssos!!
Molt bon viatge de tornada, molts petons i fins l'arribada.

L'Arribada!!

Els pares ja ens esperaven, estaven molt contents de veure'ns. Han sigut unes colònies molt divertides, hem fet moltes activitats tots junts i jo m'ho he passat molt bé!! amb ganes de tornar-hi l'any vinent.

Re:L'Arribada!!

HI HAVIEN NENS DE 3D (3R) A L'ARRIVADA HO M'HO VA SEMBLAR A MI

COLÒNIES = 10

Aquesta setmana hem gaudit de les colònies igual que els nostres fills.

Gràcies a tot el equip de mestres per fer-ho tot tant magnífic.

Felicitats i comiat....

Aquesta és la vostra darrera nit. Nit de festa, discoteca, xeflis ....
Segur que tots estareu molt i molt cansats, però la nit convida a fer un últim esforç.
Tots plegats sou un grup fantàstic.
Felicitats als mestres per la seva feina durant el curs i sobretot durant aquests dies, que vetllen pels nostres fills i els hi ensenyen de forma divertida.
A l'Albert Periche, per aquesta magnífica eina que permet a pares i fills comunicar-se i expressar-se.
Hem viscut amb vosaltres aquestes colònies. Hem pogut gaudir de les fotos i explicacions, històries i annecdotes!!!
Tot plegat, ha estat genial.
Demà tornareu i ens explicareu les vostres experiències i podrem participar d'elles, doncs les hem pogut tastar a través del webnode.
Jo de gran també vull ser nen....
Felicitats a tots i als nostres estimats nens, petons i ens veiem aviat.

concurs

Sou un colla mes agraida....m emociona veure q us estimeu i us respecteu molt......q bonic aixo q heu escrit x a Mohamed.......quina cooperativa mes bona q heu constituit....felicitats a tots!!!!!!!! Fa un dia esplèndit a la granada, espero q x Vilafrau també. .........resto a la espera dl següent reportatge!!!!!

Felicitats Mohamet!!

Felicitats Mohamet!! Que bé que desde les colònies us enrecordeu del Mohamet! Veig molta uniô amb aquestes colònies, i ganes de fer moltes coses plegats, és una convivència molt positiva i enriquidora.
Moltes felicitats a tot l'equip de mestres.
Després de les colònies si segueix oberta aquesta pàgina serà una manera d'apendre molt enriquidora pels nens.
Apa, a disfrutar!! Ens veiem demà. Molts petons.

Re:Felicitats Mohamet!!

NO EM DIC MOHAMET EM DIC MOHAMED HHAHAHAHAA

Arbres 3D

Bon dia Somiatruites quines experiències més xules esteu vivint....m'encanta la ides dls arbres en 3D, tant q em sembla q us la copiaré. I també ens heu d'explicar la llegenda de l' Erola eh. Bé nois us veiem aquesta tarda que ja en tenim ganes. ..i és q us hem trobat molt a faltar.
Mohamed moltes felicitats, ets un campió!

felicitats Moha

ets un bon lector..Visca!!

Gracies

Gracies a tots per haver fet aquella foto tant " Xula"

Esperare molt impacient-ment la vostre trucada
arreveure a tots
PD: sembla que us u esteu passant molt be a les colònies i el Dik tambè

colònies

Aquesta web és genial!!!! Estem súpercontents de poder veure i saber coses de les vostres activitats d'aquestes colònies tant fantàstiques.
Aprofiteu aquests 2 dies que diuen que farà bon temps.
Molts petons a tots!!!!!!!!!!!!

Re:Re:colònies

com as pogut respondre Oriol C?

Re:Re:Re:colònies

NO SE ... M'HO PENSARE

fades

Quina sortida mes original....jo se d una nena d cinque q li haura agradat molt el museu......feu una forta abraçada a un arbre d part meva i li dieu q l estimeu molt........

Bandoler Serrallonga i altres herbes

Si bé Joan Sala (conegut com el bandoler Serrallonga) va ser un personatge important d'aquestes contrades, no us oblideu, sobretot, la importància que per ell va tenir Joana Massissa. Pregunteu per ella.
Pel que fa a les bruixes, sàpigueu que a Cervera n'anem sobrats.
Salut i empenta!
Núira i Joan ¡¡*¡¡

Felicitats

Moha moltes felicitats!!!!!
De ben segur t'ho has guanyat!!!!

Felicitats!!!

Segueixo veient que us ho esteu passant superbé, però crec que avui el missatge ha de ser només per a un: moltes felicitats Mohamed!!!

Gracies

Moltes gracies mare del Oriol.a

CONCURS

Ehhhhhhhhhhhh guanyat el concurssss de llegir en veu alta
toma ya

Fent teatre!!

3er. Dia, tranquils, encara us queda!!
Avui dia de museu i teatre!! Una mica plujôs!! Bueno mentre es vagi preparat!!
Aquesta nit, quina us hauràn preparat amb el joc de nit??
Ai ai ai....
Segui passar-us ho molt bé!!

Re:CONCURS

Moolltes Felicitats! !!! Ens alegrem molt x tu i x tots els companys d cinque. ...Bravisimo! !!!!

Moltes Felicitats noi !!!!!
Segur que ho tenies ben merescut.
L´enhorabona

Re:Re:CONCURS

Molt bé Mohamed!

Colònies

Somiatruites!!! Quina passada de colònies, espero que tingueu un "bon dia". Petonets!!

Colonies

Son molt xules les fotos !!!Arnau ja ens explicaras el final, molt petons per tots!!!

Colònies!!!

Uau! Q bé q us ho esteu passant, quin munt d aventures esteu vivint. Quina sort q teniu, disfruteu-ho molt.
Per cert Mel estic d'acord amb tu.

Cavaller, bandolers, menjar ....

Quin dia avui!!!!!
Un arbre amb una història tan fantàstica, un cavaller i uns bandolers que em recorden a mestres de l'escola .... i després un dinar que desapareix!!!!
Això sí que no, amb el menjar no es juga i si no que li diguin a les monitores del menjador....
Sóc petit però ja vull ser gran per anar a viure experiències com les que esteu vivint vosaltres aquests dies.
Què altra aventura us portarà la nit?
Poseu-li ulls al sopar, no sigui cas que també desaparegui, jajaja
Des de casa nostra, us desitgem que tingueu un fi de dia magnífic i que demà ens pogueu relatar més històries.
A La Granada fa fred d'hivern i pluja de primavera.
Bones nits aventurers i aventureres.
El vostre fidel seguidor.
Joel

ARBRE

Quines aventures més interessants! i quin arbre més misteriós!. No he aconseguit veure el Robert en ell però ho seguirem intentant. A passar-ho bé!!!

PRINCESES I BANDOLERS

Quines activitats tant ben "currades", Princeses i Bandolers històries de gran interès.
Sort tenim dels bons reporters que ens posen al dia.
Es nota que son colònies de Cicle superior.

Ha xalar força.

La ruta dels bandolers!!

Jugant, passejant i divertint-se estàn estudiant història.
Quin dia més complert!!
Ara a descansar, que demà us esperen noves propostes!!

he vist un os?

guau! guau! guaaaauuuu! ououoy

Re:he vist un os?

SSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CUIDADO QUE MOSSEGUO

bandolers

Quin reportatge més xulo.....quina història més increïble!!!!!! Aquest bandoler robava al rics x donar als pobres?? O era tipus Barcenas al segle XXI , que s' ho quedava x ell ?

L'essencial és invisible als ulls

Holaaa Somiatruites! Espero que estigueu passant bons dies i pugueu vore molts d’ametllers florits! M’agradaria que el càmera es deixes vore en alguna que altra foto, que també volem seguir-te des de casa jaja <3

Re:L'essencial és invisible als ulls

Ja no en queden, d'ametllers florits! Però este puesto està ple de màgia! I jo no faig de càmera, ho fan los xiquets!!! Una megaabraçada!

volem aquesta llibreta!!!!

Bones!!!
Agendes.

Una nit de princeses!!

Hola!! Ja veig que us ho veu passar molt bé ahir a la nit, buscant la princesa a la Torre!!
Quines colònies plenes d'activitats i súper ven currades!!
I vosaltres també i participeu molt fent de reporters, és fantàstic!!
Que tingueu molt bon dia, que no plogui!!

colonies

Bon dia! !!!! Que avui sigui també un dia fantàstic. ...i q la pluja no sigui un acompanyant persistent! !!!.....frisso x llegir el vostre reportatge aquesta nit....petonas a tots

Bon dia

Ja veig que ni la pluja us para a vosaltres!!!! espero que us ho passeu tant be com ahir i disfruteu moltíssimmmmmmmm!!!!

Re:RASTRE

Quina gracia això de la serp Mohamed!

Emocionant !!!!

El lloc es veu meravellós i la gimcana molt divertida i educativa, es nota que son unes colònies de nivell, com tots vosaltres..

Trobo molt original aquesta truitada pensada per les colònies.

Petons.

Apa quina enveja!!!!

Nosaltres també hi volem venir!!!!
Quina enveja....
Sembla que fa fred, així que potser ens quedarem a casa, calentons, esperant veure i viure de les vostres experiències!!!
Només es tenen 10 i 11 anys un cop, així que a gaudir vosaltres que podeu!!!!
El Joel diu que ell també vol anar .... no sé jo ... potser el tornaríeu perquè s'ho menjaria tot i no pararia de xerrar ... A qui s'assembla?????
Petons.

Colonies

Ei nois no us oblideu el dik!!!!!!!! Ei arnau peña no ten oblidis de nosaltres eeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

Disfruteu al maxim,!!!! I gaudiu de cada instant!! Es unic!,!! Petons

Colònies

Sembla que heu arribat sans i estalbis a les colònies.

Que ja us u paseu be a les colònies ? I en cas que noveniu a la Granada i el dimecres veniu amb mi al concurs de Vilafranca i tambe en ho pasa-rem,be to,t i que sigui un dia

GUENO esperare molt impacient ment la entrada que torneu a fer
i la foto que embieu
ESPERO QUE PASSEU UNES BONES COLÒNIES .

Re:Colònies

Moha que et vagi molt be el concurs dimecres...que tinguis molta sort

Colònies!!!

I tant! A mi també em fan molta enveja. Passeu-ho molt, molt bé!

Quina bona idea!!

Quina idea més fantàstica això d'informar de tot el que feu, i enviar fotos!!
Que us ho passeu molt bé!! Disfruteu molt! I feu cas a l'Albert..je je!!
Molts petons

que guay!!

apa! quina enveja....qui fós alumne de 5è!!..quines aventures us esperan!!!ja estic impacient per llegir-vos... petonets

arribada

Hola ja esteu al lloc? ? Ja heu dinat? Quin temps os fa? ? Q vagi be el dia....petons i expliqueu moooltes coses!!!

Colonies !!!

Visca ja estém apunt d'anar de colones.
Ja tenido la moixila Llesta??

PD: Porteu moixila que es mes aventure
PD PD: Albert ja sé que tic moltes faltes

Re:Colonies !!!

Tens raó Lara j falta molt poc per anar de colònies.
No esteu nerviosos

Re:Re:Colonies !!!

Estic molt nerviós falta molt poc!!

Re:Re:Re:Colonies !!!

No tinc la motxilla feta, i vosaltres

Re:Re:Re:Re:Colonies !!!

Jo tampoc!

Re:Re:Re:Re:Re:Colonies !!!

Jo si, i també n'he fet una pel Dik.

motxilla del Dik

hola sóc l'Arnau Blanch, aquesta motxilla que li as fet al DIK es molt xula