Tema: Booktrailers '16

Les Ànimes de Terramorta...

Hola a tots... Ara ús presentaré el meu llibre que regalo a l'escola! "Les Ànimes de Terramorta"!!!
1-Les Ànimes de Terramorta? Què és això? Què significa???
2-Que què és??? No coneixes el millor llibre de misteri i aventura del món???
1-Misteri què és això???
2-Misteri, vol dir totes aquelles coses que has de descobrir en els llibre els misteris...
1-Aaaa doncs quines ganes de llegir-me'l!!!
2-Oi que sí, és súper divertit i t'encantará! Si vols te'l deixo...
1-Sí siusplau!!!
2-Doncs aquí el tens home...
1-Gràcies!!! (Uns dies després...) Hola, hola, saps què????...
2-Què?
1-Ja m'he acabat el llibre què em vas deixar! T'enrecordes? Aquell que es diu "Les Ànimes de Terramorta"!!!
2-Ah sí, ja m'enrecordo, i què? T'ha agradat?
1-Sí, moltíssim és súper divertit i com em vas dir està ple d'aventures i misteri per descobrir!!! Uyyy què divertit, ja tinc ganes de llegir-me'l un altre cop!
2-Si vols te'l deixo eh!!
1-No, no cal...!!!
Com ja heu vist, aquest llibre és totalment fantàstic i sempre t'amaga coses que no te les diu fins el final, i això fa que et diverteixis més al llegir-te'l, i firisis més per acabar-te'l!
Per elegir aquest llibre, ho vaig tenir molt difícil, perquè hi havia milions d'altres llibres xulíssims, però crec que al final vaig elegir el correcte, perquè he gaudit moltiíssim amb ell, i hi ha molt pocs llibres amb els quals gaudeixi tant llegint-me'ls!
Uns dels capítols en els que més vegades has de deixar el llibre per no acabar-te'l, és al segon i al tercer, i a mi al principi això m'ha semblat molt estrany, perquè són els primers capítols, on acostumen a ser molt avorrits...!!!
Jo, personalment, a aquest llibre li poso un 9,5, perquè és súper divertit i encara que no t'agradi l'aventura o els misteris, aquest llibre t'enganxa fins al final! Però, hi ha alguna pregunta que l'autora no la tenca i això no m'ha agradat molt...
Llegeix-te'l no t'arrepentiràs!!!
1- Sí, ja t'ho dic jo!!!
2- Ei tu, calla ja!
1- Vaaaleee... : (!

Comentari nou