El rebost dels somiatruites

Llistat definitiu de compres i vendes...

Estimats Somiatruites, ja he revisat les vostres "botigues" i he pres decisions. Durant les properes setmanes us compraré quelcom a cadascú i us donaré alguna de les vostres peticions. Tot seguit adjunto el llistat de la compra:
- GEMMA: vull comprar-te una classe bàsica de piano o pianet i jo t'aportaré una classe de tennis taula (ja saps que en sóc un gran jugador, encara que sovint em deixi guanyar per no ferir la sensibilitat dels meus adversaris).
- LARA: et compro una sessió de creativitat a canvi d'una de gramàtica bàsica (te la vindrà a fer un expert).
- ALBA: degut a la nostra passió compartida per la lectura, et compro 3 recomanacions de llibres a canvi de 3 meves (ens posarem les botes llegint).
- ALEXANDRA: et compro una sessió per aprendre a fer-me pentinats divertits i t'ofereixo una classe exclussiva sobre com pintar-te les ungles (tots tenim secrets...).
- ANIR: vull aprendre trucs per organitzar-me millor (si és que és possible) i a canvi t'ofereixo una exclussiva classe de guitarra amb un gran expert. A més, tal i com em vas comentar, t'he afegit al BONUS (mira al final).
- ARNAU BLANCH: necessito urgentment una de les teves classes de dibuix i a canvi et regalaré un coneixement a escollir entre tres opcions (t'asseguro que et costarà decidir-te).
- ELISABET: a veure si ets tu qui em reconcilia amb el bàsquet amb la teva classe! A canvi t'oferiré una súperclasse per aprendre a dibuixar rostres (repeteixo, tots tenim secrets).
- GLÒRIA: estic dubtós entre dos serveis que ofereixes... El primer que voldria és que m'ensenyessis a muntar a cavall, si ho veus viable, però en cas contrari, amb unes tècniques avançades de dibuix em sentiria més que agraït. Per altra banda, i veient que vols conèixer esports nous i practicar-los, te'n presentaré un que estic segur que no coneixes. Ja pots anar preparant-te!!!
- MOHAMED: no toco una flauta des que tenia 15 anys, així que ha arribat el moment que em permetis recordar com s'agafava i quelcom més, una cançó "xula" (ni se't passi pel cap la de la Mary Poppins que la tinc avorrida al cub). A canvi, t'ofereixo 500 grams de creativitat com mai l'has vist abans.
- ORIOL ANGLÈS: a tu et toca una de les feines més complicades... Ensenyar-me a jugar a futbol!!! Mai hagués pensat que un moment així arribaria... A canvi t'ofereixo una súper classe de guitarra amb un expert. A més, mira el BONUS (al final).
- QUERALT: com no pot ser d'altra manera, et compro la classe de modista/cosir, sempre he volgut aprendre quelcom relacionat amb aquest món. A canvi, veient que vols aprendre algun esport, t'ofereixo una classe intensiva per aprendre a jugar a un esport molt complicat: les pales de platja!
- ÈRIC: m'ho has posat molt fàcil! Evidentment et compro un 2x1: necessito urgentment aprendre a fer-me un pentinat original, maco i a la moda i a anar ben vestit. A canvi, t'ofereixo una sessió perquè puguis editar els teus vídeos de forma ràpida i que quedin de pel·lícula. A més, mira el BONUS (tot seguit).
- BONUS: Revisant les fitxes he observat que quatre de nosaltres compartim les ganes de jugar un partit de pàdel/tennis, per tant, us compro un partit a dobles en tornar de vacances al Complex Aquatic de Vilafranca! Ja podeu anar escalfant, perquè a aquests esports sí que no deixo guanyar a ningú...

Bé, Somiatruites, ja us podeu anar preparant les sessions, les meves i les que oferireu als companys i companyes!
Sé que sereu uns grans amfitrions i amfitriones!
Jo ja estic escalfant...

Comentari nou