Tema: El bitllet de 50...

El bitllet de cinquanta

En primer lloc vull dir que la primera vegada que ho vaig fer, la veritat és que em vaig sentir una mica extranya perquè abans de fer-ho em va semblar una mica tonto peró a la segona va la vencuda!!! No vaig senir ni vergonya ni res de res. La veritat és que m'ho vaig passar molt bé. El primer cop li vaig fer a mon pare i la segona va ser amb uns quants tiets i tietes a dinar "Galianos" un menjar típic de casa de la meva àvia i s'ho van passar genial perquè em deien que els hi deixés el bitllet de cinquanta per anar a comprar perquè ho vaig fer de lluny i es creien que era de veritat i al final els hi vaig haver d'explicar com es diferencia un bitllet de cinquanta autèntic i el fals. Ens ho vam passar genial!!! I quan l'aixafava em van dir "peró què fas! que ara he d'anar a comprar i em serveix, no l'aixafis, no l'arruguis, que he d'anar a comprar!!!" i m'ho vaig passar pipa explicant-lis la metàfora peró el que em va fer pena va ser que només li vaig poder donar a una persona el bitllet i vaig decidir donar-li a ma cosina que es diu Sara perquè ho necessitava perquè estava molt destrossada pel treball i per tot, i li vaig regalar a ella.
Jo també he après d'aquest repte i ara valuo molt les coses que tinc perquè un dia no es repeteix MAI et passa el mateix perquè el dia a dia no es repetirà mai.

Comentari nou