Els nostres favors...

Cadena de favores

Quan ja pensava que acabria la setmana sense detectar cap situació en què pogués oferir la meva ajuda, se'm va presentar! Tornava ahir de Barcelona amb el tren quan una parella d'uns 80 anys es van asseure davant meu. Jo sé que al tren hi ha persones que es maregen quan seuen d'esquena a la direcció en què circula el tren, així que només seure els vaig dir si desitjaven canviar-me el lloc, perquè a mi no m'afecta anar de cara o d'esquena. Es van mostrar súper agraïts, i em van donar les gràcies unes 5 vegades, perquè es veu que la senyora es mareja molt sempre i fins i tot li agafen ganes de vomitar quan va d'esquena. Aquest fet demostra que molts cops, un favor que ens sembla insignificant és molt important per als altres. Quan van baixar em van donar les gràcies 3 cops més! Això sí, no els vaig explicar "la cadena", perquè em va semblar que era un favor massa petit i perquè tenien una edat considerable. Seguiré alerta per si detecto quelcom important a millorar! Què fàcil seria millorar el món si tots entenguéssim aquesta filosofia! Ànims Somiatruites, demostrem de quina pasta estem fets! A més, veureu que bé us sentiu!

Comentari nou