Reflexions setmana gaga

Repte Gaga

Un dels aspectes que més m'agrada de la meva feina és que sempre sé on i com començar, però mai sé on farem cap, on arribarem... I sempre aquest punt, aquesta meta, és més lluny del que ens esperàvem.
Això és que el que ha passat amb la setmana Gaga, que fa dues setmanes no estava en ment de ningú, però que s'ha creuat en la nostra galàxia i que ens ha fet aprendre moltíssim!
Per a mi ha estat una gran oportuitat de pensar i reflexionar sobre els aspectes que en alguna ocasió vaig deixar de fer per allò de què diran els altres, i recuperar-los. M'he sentit molt feliç i he gaudit molt podent vestir-me (i no ho dic en el sentit més superficial) lliurement, sense prejudicis, perquè la roba aquí és una metàfora de quelcom interior.
I he après una lliçó molt important: cal que sigui la setmana Gaga per anar i ser com nosaltres som? Per què no cada dia som autèntics i naturals? Doncs no ho sé, però jo m'esforçaré perquè sempre sigui el dia Gaga!
Sigueu sempre com sou vosaltres, no deixeu de fer quelcom pels altres, sigueu autèntics, sigueu... Somiatruites!

Comentari nou