Tema: Willy, el tímido

Willy el tímido

Abans de començar m'agradaria informar de que aquests àlbum per a mi és dels millors àlbums que hem treballat a la classe, i ara podreu saber per què.
Aquests àlbum enganxa molt, i jo no sabria escollir quina és la part que m'ha motivat més. La veritat és que no hi ha res d'aquesta trama que m'hagi avorrit.
Jo crec que el protagonista representa el tipus de societat que tenim en aquest món, perquè ell vol ser com els altres perquè li influeix molt el pensament o dir dels altres, crec que en aquests aspecte l'autor ho ha fet molt bé igual que fent que els personatges sigui micos o goril·les, perquè llavors el missatge no es nota tan què va dirigit a les persones de tot el món.
Això que fa aquest autor amb aquests àlbum que és acabar la historia com ha començat, m'ha recordat a moltes de les meves lectures.
No recordo res sobre com està narrat .
Amb el qual puc recordar crec que totes les pàgines d'aquests àlbum són acord per tant que no fa gaires embolics.
Jo crec que el títol que li ha col·locat l'autor en aquests àlbum és idoni perquè sempre els títols han d'ocultar un missatge però s'ha d'escriure en paraules "light" perquè sinó aquesta il·lusió de saber quin és el missatge amagat desapareix.
No m'en enrecordo gaire de cap peritext.
Totes les persones de la classe coneixem molt aquest autor i aquesta editorial i sabem que saben fer i editar bons àlbums.
Recordo que en el títol interior podem veure el puny d'un simi travessat les pàgines del àlbum i ens ha recordat al puny d'un superheroi amb molta força, jo crec que l'autor ho ha volgut posar aquí per representar la força que tant desitja el protagonista.
Jo no li canviaria res aquests àlbum, és perfecte tal com ja és, igual que el Willy.
Jo li col·loco en un 10 un àlbum amb un missatge únic com les persones.

Comentari nou