Tema: Frederik

Frederick

D'entrada m'agradaria dir que amb aquest àlbum il·lustrat gaudireu molt solament l'heu de saber gaudir igual que jo.
Aquests àlbum tot en si enganxa però per a mi la part en que descobreixen què ha estat fent el Frederick tot aquests temps i què ha estat recolectant, descobrir com es veu a ell mateix és una part molt bonica i que a mi m'ha agradat molt. Jo crec que l'autor ho ha volgut fer així perquè ens sentim com el protagonista o sigui, que empatitzem. A mi d'aquest àlbum il·lustrat no m'ha avorrit res de res.
Els personatges d'aquests àlbum són intocables perquè sinó fossin ratolins no tindria la mateixa gràcia o si el protagonista no fos poeta sino pintor tampoc seria el mateix.
Tota la historia en si ens ha recordat al conte de "la cigala i la formiga" però en aquest cas el Frederick treballa de manera diferent, i creativa.
El narrador en aquest cas és extern però no del tot perquè hi ha molt de diàleg.
Jo crec que tot el que el Frederick recull per a l'hivern és tot allò que a la vida ens acompanya però mai hem sabut que ha estat allà, jo crec que l'autor ho ha volgut col·locar aquí perquè representa que el Frederick és l'únic ratolí que ho veu i per això és diferent.
Totes les il·lustracions d'aquests àlbum són indispensables.
El títol ens informa a totes hores qui és el prota i ens indica que ens hi fixem molt en ell al llarg de la historia.
No sabria escollir la meva part preferida de tot l'àlbum i tampoc canviaria res.
Jo li col·locaria un 10 perquè és un álbum igual de creatiu que en Frederick!!!

Està rellegit i amb totes les faltes corregides és el real.

Comentari nou