Què us sembla?

El !Puc! ja està tancat i sagellat!

Aquest cap de setmana ha estat genial!!!!
Em creurieu si us deguès que hem estat davant la biblioteca nacional? I que hem entrat a l'institut "Miguel de Cervantes"?
I sobretot, que hem conegut a la Monica, i a la hostòria de "Design for Change"?
Doncs pitjor per a vosaltres si no us ho creieu, perquè, és veritat!!! Ha estat molt pesat haver d'estar caminant tot el dia, però en contrapartida hem tingut un apartament genial per a descansar. A més, hem estat a llocs genials, com per exemple "El Museo del Prado".
La veritat, no puc dir que m'agradès gaire, doncs la majoria dels quadres eren foscos i desagradables. Els únics quadres que em van agradar van ser els retrtats i "Las Meninas", les quals tenen una historia interessant:
Velazquez es va incloure en el quadre perquè, en aquells temps, el rei l'hi havia prohibit pintar, i, com que per aleshores els quadres feien de fotos, si ell s'hi incloia, semblaria que ell havia servit de model, i, per tant semblaria que ell no havia pintat el quadre. Per fer més creible aquesta realitat, el pintor no va incloure la seva signatura, que era el que s'utilitzava per recòneixer l'autor de l'obra.
I ara sí, us explicarè com va anar la gala de celebració DFC.
L a gala va ser en un lloc anomenat "Medialab Prado", un lloc d'inovacció de l'ensenyament, i per cert, el ministeri d'ensenyament és un pet al costatdel ministeri d'agicultura.
Doncs bé , a la gala, teniem un presentador molt simpàtic que feia bromes, i qu resultava molt agradable.
Vam fer un munt d'activitats divetrides, i, crec que els convidats de DFC no tenen noció del temps, doncs aplaudien quada vegada que acabavem un frase.
Però si voleu un consell, si aneu amb AVE procureu no anar al vagó del silenci, o una senyora vella dirà "Jo he pagat per estar en silenci!", i, de sobte l'Albert dirà: "I jo per palar!", i, alehores, tots dos diràn: "Pues Ale!".

Comentari nou